Dag 18

10 juni 2022 - Sabang, Indonesië

Ik kwam zojuist aan in Sabang op mijn ‘Sumatra‘ reis. Check het volledige verhaal op https://www.polarsteps.com/mikesminia/4952209-sumatra/40629636-sabang?s=23b7c3af-1e0e-4ef1-9a69-f9de2c774d01

Dag 18

Vandaag begin ik eens voor het eerst met niet de volgorde van de dag. Vandaag begin ik eens eerst met een uurtje of 19.30 lokale tijd, 14.30 bij jullie. Vandaag is wat we gedaan hebben niet belangrijk het enige wat vandaag belangrijk was, was dat ene telefoontje.

Het was 18.30 en we waren klaar om te eten, Chloë wilde nog even chillen, maar wij wilden liever klaar zijn met eten voordat het telefoontje zou komen. Om 19.10 was het eten naar binnen gewerkt en werd het lange wachten door Chloë op de proef gesteld. Haar mentor zou vijf leerlingen moeten bellen, maar Chloë was de enige die alle vakken in het eerste tijdvak had gemaakt. Chloë zou dus als enige "echt" geslaagd kunnen zijn. Om 19.30 gaat de telefoon op videobellen, maar daar is de verbinding te slecht voor dus is whatsapp bellen ook goed. De mededeling is kort.

Chloë je bent geslaagd.

Dit is wat we wilden horen. Chloë maakte zichzelf gek, omdat ze het idee had dat ze de examens veel slechter had gemaakt dan dat ze had gehoopt. Nu zijn de cijfers super meegevallen en heeft ze van geen enkele Corona voordeel gebruik hoeven maken. Wij zijn super trots op haar. Waarom we ook zo vroeg wilden eten was, omdat we voor Chloë via Freddie al een taartje hadden geregeld. Als Freddie himself het taartje komt brengen is ze super verrast. Ik moet na het taartje even naar de "toilet", omdat ik dan even snel de slingers en ballonnen, die we hebben meegenomen, bij onze kamer kan ophangen. Als Chloë als eerste de trap opkomt heeft ze nog niets in de gaten, maar is super verrast als ze het ziet.

De rest van de dag hebben we op het strand doorgebracht met een beetje zonnen en snorkelen. Morgen gaan we met de boot terug naar Banda Aceh en nemen we afscheid van Freddies.

1. Nanda:
    🎉🎉🎉🎉 gefeliciteerd Chloë!!
  2. Hetty:
    Chloë van harte gefeliciteerd 🎉🎉🎉🎊🎊🎊
  3. Mieke:
    10 juni 2022
    Gefeliciteerd, altijd spannend zo'n moment 🎉
  4. Wendy:
  7. Saskia:
    Gefeliciteerd Cloë! 🥳
  8. Anja:
    10 juni 2022
    Goed gedaan Cloe, van harte gefeliciteerd!! Nog veel plezier.
  9. Heidi:
    10 juni 2022
    Fijn dat je geslaagd ben Cloë en dat je het op deze plek te horen hebt gekregen , ga je nooit meer vergeten!
  10. Kirsten Stol:
    10 juni 2022
    Cloë gefeliciteerd you go girl 🥳🥂🎂
  11. Danielle:
    Gefeliciteerd Chloe!!!!!!!👩🏻‍🎓🎉🥳
  12. Marian:
    10 juni 2022
    Geweldig....van harte gefeliciteerd meid en natuurlijk de trotse ouders🥳🥂🥳🥂
  13. Caroline:
    Gefeliciteerd! Dit bericht maakt juliie vakantie extra mooi! 🎉🎉
  14. Simone:
    10 juni 2022
    Yeahhh! Geweldig. Van harte gefeliciteerd. Het lijkt mij zo bijzonder om het te horen aan de andere kant van de wereld. Dat vergeet je nooit meer. 🥳🥳🥳🥳🎉💃
  15. S.de Jong:
    11 juni 2022