Dag 26

23 augustus 2018 - Almere, Nederland

Laatste dag

Vandaag worden we voor de laatste dag wakker in Namibië. Een land dat ons heeft verbaast, verrast en ons veel plezier heeft gegeven. Wat hebben wij een mooie reis achter de rug. Een reis die wij niet hadden willen missen. Nu zullen wij afscheid moeten nemen van ons guesthouse waar we begonnen en geëindigd zijn, maar niet voordat we onze lege koffers weer vullen met souvenirs. Dus eerst nog even naar de grovemall voor wat laatste spulletjes. Nu weer terug naar het guesthouse om de koffers in te laden. We nemen afscheid en gaan richting het sushi restaurant waar Brenda gisteren de boel aardig wist te verstieren. Ze wil het dus goed maken, en terecht. We gaan dus nu daar maar even lunchen. Met een volle maag vertrekken we richting de luchthaven.

Huurauto

Eerst nog even de huurauto wegbrengen en dan wachten.
We hebben een all inclusief verzekering op de auto genomen. De auto kan ontploffen en dan nog is er niets aan de hand, mits je er zelf niet in zit. Onze auto stond tijdens de trip ergens geparkeerd en iemand vond het toch nodig om een klein deukje in de achterklep te maken. Wie, hoe en waarom weten we niet. Ondanks alle verzekeringen was alsnog het orgel vals. Uiteraard was er niets aan de hand, maar het kost je alsnog een beetje tijd.

Wachten

Natuurlijk zijn wij altijd te vroeg. Dus zullen we moeten wachten. Wachten is vervelend vooral op een luchthaven waar bijna niets is en alle stoeltjes al bezet zijn. Dan maar buiten op een betonnen rand, maar ook dat is vervelend, want in de zon is te heet en in de schaduw te koud. Wat een ellende. Het is ook nooit goed. Wel is het goed om naar huis te gaan. Lekker weer naar je eigen bedje eigen douche enz enz, maar ook om Nootje weer te zien.

Dankwoord

Wel wil ik nog iedereen bedanken, voor alle leuke, grappige en soms ook emotionele reacties. Voor jullie heb ik het al die dagen vol gehouden. Voor ons was Namibië echt geweldig, ik hoop dat ik wel mensen geintreseerd heb gemaakt. Mijn advies is om daar niet over te twijfelen. Gewoon doen. Ook wil ik nog bepaalde mensen bedanken die deze reis mogelijk hebben gemaakt. Ivm met hun privacy zal ik ze niet bij naam noemen, maar als ik Noa, praktijk, KLM noem weten de betrokken genoeg. Extra bedankje gaat uit naar Carine van Personal touch travel voor deze prachtige reis. Tegen de tijd dat jullie deze blog lezen zijn wij hopelijk al thuis. Wij gaan nu even slapen want een nachtvlucht gaat je niet in de koude kleren zitten.

prijsvraag

Iedereen die mee wil dingen voor de prijs kan vanaf nu de kilometerstand invullen

Bedankt

4. Monique:
    Een hele boel.....kilometers!!😊
  5. Hellen:
    23 augustus 2018
    Eindelijk vandaag alle blogs (tijdens mijn vakantie) achter elkaar gelezen. Wat een gave reis en dat is nog zacht uitgedrukt. Wat een mooie herinnering zal dat zijn voor jullie! Welkom thuis en veel plezier met nagenieten met foto's, filmpjes en uitpakken van de souvenirs 😘
  6. Carine:
    23 augustus 2018
    Heel graag gedaan, ben blij dat jullie hebben genoten!
    Ik heb jullie blog elke dag gelezen, het was leuk om jullie ervaringen te lezen en mooie foto's te bekijken. Spreek jullie snel.
  7. Marian:
    23 augustus 2018
    Wat een prachtige reis en zo mooi beschreven.....geweldig dat jullie ons daarin hebben meegenomen.
    Welkom thuis en dan weer over tot de orde van de dag....dat zal niet meevallen!
  8. Saskia Vaneer:
    23 augustus 2018
    Ik heb genoten van je verhalen. Man man wat een avonturen! Goed uitrusten, enkele nagenieten de komende tijd en hoor je over een tijd wel weer. Ik ben nu inderdaad nieuwsgierig geworden, dus wie weet...:)
  9. Farida:
    23 augustus 2018
    Welkom thuis, ik heb genoten van jullie mooie verhalen!
  10. Mira:
    Welkom thuis!
    Ik heb elke dag met veel plezier jullie reisverhaal gelezen. Wat een belevenis! Deze koffer met mooie ervaringen, herinneringen, belevenissen en inzichten nemen jullie mooi mee in jullie leven.
    Bedankt voor de leuke verhalen en dat ik jullie reis vanaf de zijlijn mocht meemaken.
    Geniet van de thuiskomst!
    Groeten van Mira

P.S. Wij zijn ook echt wel een beetje enthousiast geworden om net zo’n reis te gaan maken:-))) bedankt!
  11. S.de Jong:
    Welkom thuis, lekker appeltje delen met Nootje 😍💖
    Ik zeg 5940 km ✔😅💋💋💋
  12. Aukje:
    23 augustus 2018
    Goede reis en welkom thuis!!!!!!!
  13. Bi:
    Welkom thuis!!
  14. Sven:
    23 augustus 2018
    Goede thuiskomst, Brenda, Mike & Cloë! Met veel plezier hebben we de reisverhalen gelezen. We zien elkaar wel na de vakantie om e.e.a. live te horen. Groeten!
  15. Wilco Minnebo:
    23 augustus 2018
    Genoten van je blog mike
    Ik ga voor de 5200 km
  16. Ties sikkema:
    23 augustus 2018
    Eén plus één = twee. Nu ik je verhaal lees, heb ik jullie gisteravond zien vliegen tegen 6 uur in Okahandja. Wij hadden wel meegewild, maar er is hier nog zoveel te doen. Succes met de geestelijke landing!
  17. Astrid:
    5520 km
    Welkom thuis!
    Ik heb genoten van wat jullie hebben meegemaakt! Erg lief dat ik mee kon lezen! Wat jullie samen hebben gezien en hebben genoten😘
  18. Heidi:
    Welkom thuis in Almere!
    Wat een geweldige en avontuurlijke trip hebben jullie gemaakt.En het was superleuk om zo met jullie mee te reizen via de blog.Bedankt daarvoor en rust nu maar lekker uit!
  19. Jacqueline Bos:
    23 augustus 2018
    Welkom thuis, nog eventjes een paar dagen genieten van jullie super mooie en fantastische vakantie. Ik heb elke dag genoten van jullie belevenissen. Mike mijn complimenten geweldig en boeiend.
    Hmmm ik gok 7350 kilometers 🤣
  20. Brigitte:
    24 augustus 2018
    Welkom thuis!!! Bedankt voor het delen van jullie geweldige vakantie .. ik heb elke dag met smart op de mail gewacht. Het is wel veel te snel voorbij gegaan, maar dat is meestal als je veel plezier hebt. Nogmaals welkom thuis en tot snel xxx
  21. Jan:
    24 augustus 2018
    4747 Kilometers
  22. Anita:
    25 augustus 2018
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Heb net de laatste dagen van jullie geweldige reis gelezen; fantastisch!! Jammer dat de dames niet zo lekker waren. Super om 'met jullie mee te kunnen reizen' via de leuke blog.
    Een geweldige vakantie; veel mooie dingen/dieren gezien!!
  23. Sharon:
    26 augustus 2018
    Welkom thuis! Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt!