Dag 9 update

19 augustus 2021 - Kralendijk, Nederlandse Antillen

Foto's

In één van de reacties op mijn vorige blog werd mij gevraagd of ik ook foto's had geplaatst. Ja deze heb ik al geplaatst, maar ik zal even uitleg geven. In het begin van de vakantie ging ik de verhalen uploaden, maar door een verkeerde instelling kwamen ze terecht in de map Portugal van vorig jaar. Op het moment van verplaatsten waren jullie, als je op de link klikte het verhaal kwijt. Hierdoor moest ik een nieuwe link sturen, waardoor jullie de kluts misschien kwijt raakte en de zin om het verhaal te lezen kwijt raakte. De foto's daarin tegen zijn wel naar de map Curaçao en Bonaire gegaan. Deze zitten hier dus gewoon in. Ik probeer nu dit verhaal rechtstreeks in de map van Curaçao en Bonaire te krijgen. Dit verhaal zal je dus gewoon kunnen lezen, maar wellicht in de verkeerde map. Ik hoop dat hij deze keer in de goede map terecht komt. De foto's staan dus wel onder de goede categorie alleen zal je wellicht niet deze direct vinden als je op foto's drukt. Je komt dan in de map van Portugal. Je moet dan even, als je in de map foto's zit hem bovenaan veranderen van Portugal naar Curaçao en Bonaire.

Ik hoop dat het zo duidelijker word.